Sprinkhaan van redelijk formaat

  • Gepost door Unknown
  • op dinsdag, maart 18, 2014 -
  • 1 reacties
 Volgens mij is elk streepje op het tafelkleed een centimeter breed, dat zou deze sprinkhaan een lengte van zo'n 13 centimeter geven. Ik moest bij dit exemplaar een beetje denken aan die beestjes die in de Bijbel in Openbaringen beschreven staan.



Auteur

Daniël

Ik werk sinds 1 juli 2013 in Recife, Brazilië bij de organisatie Jeugd met een Opdracht. Hier werk ik vooral met jongens die vroeger op straat leefden. Op straat hadden ze een verschrikkelijk leven met drugs, geweld en mishandeling. Ons doel is dat de jongens terug kunnen keren naar de maatschappij, een baan krijgen en zichzelf onderhouden. Het is mijn droom dat God deze jongens verandert en dat mijn inzet daaraan bijdraagt.

1 opmerking:

  1. Die grote spin vond ik nix, maar zo'n apocalyptische sprinkhaan lijkt mij ook wel mooi om eens beter te bekijken (: Hopelijk ben je een dierenvriend, want je zult er vast wel eens grote insecten moeten verwijderen uit een badkamer, keuken of slaapkamer...
    Groet,Govert

    BeantwoordenVerwijderen