Churrasco

  • Gepost door Unknown
  • op zaterdag, mei 10, 2014 -
  • 0 reacties
Met het grote huis waar ik en mijn appartementgenoten voor zeven weken mogen wonen hebben we ook meer mogelijkheden. Vorig weekend hebben wij een churrasco (barbecue) gehouden voor de jongens en de medewerkers van het Casa Esperança.
Hier maak je natuurlijk iedereen blij mee.























Dit is Wébio. Hij werkt ook in het Casa Esperança. Het is echt een geweldige kerel en zijn hobby is barbecueën. 

























En hier hebben we Beto. Hij is laatst 18 geworden. Sinds kort heeft hij muziek ontdekt en sindsdien heeft hij constant oordopjes in. Hij luistert vooral naar Justin Bieber en dan danst hij er nog bij. Op dat soort momenten is hij echt helemaal in zijn eigen wereld.


















Auteur

Daniël

Ik werk sinds 1 juli 2013 in Recife, Brazilië bij de organisatie Jeugd met een Opdracht. Hier werk ik vooral met jongens die vroeger op straat leefden. Op straat hadden ze een verschrikkelijk leven met drugs, geweld en mishandeling. Ons doel is dat de jongens terug kunnen keren naar de maatschappij, een baan krijgen en zichzelf onderhouden. Het is mijn droom dat God deze jongens verandert en dat mijn inzet daaraan bijdraagt.

0 reacties: