Boodschappen

  • Gepost door Unknown
  • op zaterdag, maart 08, 2014 -
  • 1 reacties
Vandaag hadden we twee van de jongens van het Casa Esperança (Messias en Gustavo) uitgenodigd om bij ons te lunchen. We zijn met z'n vieren naar het supermarktje om de hoek gelopen en hebben lekker ongezond wat kant en klaar pizza's, hamburgers en lasagne gekocht.

Boodschappen in het mandje van Gustavo


Messias met wat fruit, gewoon voor de foto om de indruk te wekken dat we ook wel aan gezond eten doen.
Hier moet ik natuurlijk even duidelijk maken dat alcohol pas op je achttiende mag. Alcohol is in Brazilië ook wel een probleem trouwens. Soms is het ook wel schandalig goedkoop. Sommige wodka's en lokale gebrouwen sterke dranken koste nog geen 2 euro...

Auteur

Daniël

Ik werk sinds 1 juli 2013 in Recife, Brazilië bij de organisatie Jeugd met een Opdracht. Hier werk ik vooral met jongens die vroeger op straat leefden. Op straat hadden ze een verschrikkelijk leven met drugs, geweld en mishandeling. Ons doel is dat de jongens terug kunnen keren naar de maatschappij, een baan krijgen en zichzelf onderhouden. Het is mijn droom dat God deze jongens verandert en dat mijn inzet daaraan bijdraagt.

1 opmerking:

  1. Leuk om zelfs bij de alledaagse boodschappen een voorbeeld te kunnen zijn voor die jongens (;
    Groet, Govert

    BeantwoordenVerwijderen