Drie jarigen

  • Gepost door Unknown
  • op zaterdag, maart 22, 2014 -
  • 0 reacties
Drie van de jongens van het Casa Esperança worden kort achter elkaar 18. Om dit te vieren zijn ik en een andere medewerker met ze uit eten geweest in een typisch Braziliaans restaurant waar je zoveel vlees kunt eten als je wilt, een "churrasceria". Het was echt leuk. Het zijn het echt stelletje mafkezen, dat kun je op de foto's wel zien.

Omdat ze nu meerderjarig zijn betekent ook dat ze volgens de wet niet langer in het tehuis mogen wonen. Binnenkort wonen er dus drie jongens minder in het Casa Esperança, Ze blijven wel op de basis wonen maar dan in de appartementen. Ook zullen ze verder begeleid worden d.m.v. het Project José. Hierover kan je meer lezen door op 'Project José' te klikken onder het kopje 'Mijn werk', of gebruikt de link onderaan het bericht.

In zo'n "Churrasceria" (bbq-restaurant) komen de obers langs met verschillende soorten vlees en dan kan je aangeven of je wilt of niet.



























































Meer weten over Project José? Klik dan op de volgende link:



Auteur

Daniël

Ik werk sinds 1 juli 2013 in Recife, Brazilië bij de organisatie Jeugd met een Opdracht. Hier werk ik vooral met jongens die vroeger op straat leefden. Op straat hadden ze een verschrikkelijk leven met drugs, geweld en mishandeling. Ons doel is dat de jongens terug kunnen keren naar de maatschappij, een baan krijgen en zichzelf onderhouden. Het is mijn droom dat God deze jongens verandert en dat mijn inzet daaraan bijdraagt.

0 reacties: