Familielunch

  • Gepost door Unknown
  • op zondag, juni 01, 2014 -
  • 0 reacties
Van het weekend hebben we een heerlijke lunch voor de jongens gemaakt en lekker op de patio opgegeten. Het had een beetje weg van een familie. Volgens mij is dat ook wat de jongens nodig hebben. Ik denk dat het beste zou zijn als ze in een gezin wonen.













Auteur

Daniël

Ik werk sinds 1 juli 2013 in Recife, Brazilië bij de organisatie Jeugd met een Opdracht. Hier werk ik vooral met jongens die vroeger op straat leefden. Op straat hadden ze een verschrikkelijk leven met drugs, geweld en mishandeling. Ons doel is dat de jongens terug kunnen keren naar de maatschappij, een baan krijgen en zichzelf onderhouden. Het is mijn droom dat God deze jongens verandert en dat mijn inzet daaraan bijdraagt.

0 reacties: