Beloningen

  • Gepost door Unknown
  • op donderdag, mei 15, 2014 -
  • 0 reacties
Sinds een paar weken ben ik (samen met nog iemand) met iets nieuws begonnen. In het Casa Esperança is het ons doel dat het gedrag van de jongens ten positieve verandert. Tot nu toe kregen ze altijd straf als ze iets verkeerds deden. Nu zijn we begonnen met een beloningsspelletje. Ze krijgen dan een beloning bij goed gedrag.

Ieder krijgt zo'n kaart met hun naam erop. Bij goed gedrag verdienen ze zo'n goudkleurige stikker. Als de kaart vol is krijgen ze een beloning. 




























Gustavo was de eerste die hem vol had. Hij had een specifiek doel waaraan hij moest werken en dat was 'vriendelijk zijn tegen Felipe'. Daar heeft hij moeite mee. Maar met dit spelletje lukte het heel goed.


























De beloning was dat we samen ijs gingen eten.










































Auteur

Daniël

Ik werk sinds 1 juli 2013 in Recife, Brazilië bij de organisatie Jeugd met een Opdracht. Hier werk ik vooral met jongens die vroeger op straat leefden. Op straat hadden ze een verschrikkelijk leven met drugs, geweld en mishandeling. Ons doel is dat de jongens terug kunnen keren naar de maatschappij, een baan krijgen en zichzelf onderhouden. Het is mijn droom dat God deze jongens verandert en dat mijn inzet daaraan bijdraagt.

0 reacties: