De politie

  • Gepost door Unknown
  • op donderdag, mei 15, 2014 -
  • 0 reacties
De politie hier wil salarisverhoging. Wat doen ze dan? Ze gaan staken. Gevolg? Gewapende mensen op straat, omdat de politie toch niks doet.

Ik wist van niks. Ik was zelfs de stad in om te pinnen, vervolgens ging ik terug met een volle portemonnee op zak. Ik wilde nog even wat boodschappen doen, toen bleek dat een half uur daarvoor er een overval geweest was. Uit voorzorg zijn alle winkels nu dicht.


Auteur

Daniël

Ik werk sinds 1 juli 2013 in Recife, Brazilië bij de organisatie Jeugd met een Opdracht. Hier werk ik vooral met jongens die vroeger op straat leefden. Op straat hadden ze een verschrikkelijk leven met drugs, geweld en mishandeling. Ons doel is dat de jongens terug kunnen keren naar de maatschappij, een baan krijgen en zichzelf onderhouden. Het is mijn droom dat God deze jongens verandert en dat mijn inzet daaraan bijdraagt.

0 reacties: